Thursday, October 25, 2012

QURBAN ..

Assalamualaikum.. 

Pasti ramai yg puasa sunat Arafah ari ni kan.. Manjer tak dapat puasa.. :( .. Esok dah raya .. Walaupun ramai yg kata Raya Aidiladha ni takkan semeriah Raya Aidilfitri, pada Manjer tetap raya kan.. 

Hee.. tadi Mak Mertua telefon.. Mak kata "Ingatkan tengah siap² nak balik kampung.. " .. adehla .. Raya Aidilfitri dah kat sana... Takkan raya haji pun nak balik sana.. huwaa... Maaf ye mak.. 

Kat kg suami mmg meriah la gak kalau raya haji ni. Ada budak² datang, bagi duit raya. Kalau kat tempat Manjer ni biasa² jerk. Lepas Solat Sunat Aidiladha, makan² pastu tengok org sembelih lembu.. tu jerk.. 

Ok la.. Manjer mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat semua ye. Berhati-hati di jalanraya ketika pulang ke Kampung halaman.. amin..


1 comment:

  1. salam aidil adha wat manjer sekeluarga. maaf zahir dan batin. thn ni nampak nye sy tak raya... uhuks

    ReplyDelete