Tuesday, August 14, 2012

SALAM SYAWAL..

Lamanyer tak menulis.. Keadaan dan masa yg suntuk membuatkan Manjer bz memanjang.. adeh la.. Bila mcm² dah buat kepala pun dah penat tak boleh nak pikir apa yg nak ditulis. Maka terbiar jerk la blog ni.. 

Bajet untuk raya, persiapan di rumah untuk raya, biskut raya, kemas rumah, hias rumah, nak balik kedah ke nak raya johor ke, bajet selepas raya.. HUHHH.... Macam² la kena pikir.. 

Sebelum tak sempat, Manjer nak ucap dulu la kepada semua yg sudi singgah kat blog Manjer ni .. Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. Moga Syawal kali ini diberkati. Amin...

InsyaALLAH Manjer akan kembali aktif berblog selepas segalanya OK.. 


1 comment:

  1. assalamualaikum : selamat hari raya aidilfitri wat manjer sekeluarga. maaf zahir dan batin

    ReplyDelete