Tuesday, October 02, 2012

Minggu yg BZZzzzzz....

Letih skit minggu ni memandangkan anak Manjer yg sulong tu menduduki peperiksaan di Sekolah Tadika nyer. Errmm.. Baru Sekolah Tadika dah letih camni.. Hee.. Bukan apa, agak risau gak la, bleh tak dia jawab dengan baik sebab anak Manjer ni selalu gak tak dtg sekolah sebab mlm dah tido lambat, pagi keesokkan nyer susah la nak bgn pagi gi sekolah. Bukan sengaja bagi dia tido lambat, tapi sebab petang balik sekolah tu dia dah tertido, so.. mlm tu paham² jerk la ..

Sekejap jerk kan masa berlalu, dah terasa apa yg org lain rasa bila hantar anak ke sekolah, bila anak menduduki peperiksaan walau hanya peperiksaan biasa di sekolah tadika. Camner plak bila anak bagitau nanti dah ada awek, nak kena gi pinang anak dara org.. Heee.. Saja jerk la sebab hujung minggu lepas Manjer pegi umah kakak Manjer, anak ke dua dah selamat pun bertunang, Alhamdulillah. Dulu kecik² jerk anak sedara Manjer ni. Main sama-sama.. Erm.. Terasa diri dah tua.. Hee..


Majlis di langsungkan dengan ringkas dan simple.. Alhamdulillah.. Yang penting ikatan silaturahim yg telah terjalin. Insyaallah Majlis pernikahannyer akan berlangsung bulan 12 nanti.. Moga segalanya dipermudahkan urusan oleh Allah.. Amin.. 

5 comments:

  1. salam manjer

    terasa cepat masa berlalu, rasanya baru jer kite maen chatting2 kat #kuiz dulu kan... heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan piz.. Manjer dah beranak 2 dah.. anak pun dah ke sekolah.. APIZ di takuk lama.. bila lagi? ... :P

      Delete
    2. takde rezeki lagi bab yg tu. rezeki saya ke laen nampaknya...

      Delete
  2. tahun depan giliran akak pulak bz ya..huhu..camne lah bila Anna dah sekolah..bertambah bz lah mamanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kak.. Pening gak ajar anak kat umah.. diaorg bukan nak ikut sangat.. asyik sebut.. "teacher ckp camni.. teacher cakap camtu".. semua teacher jerk.. mama dia cakap taknak dengar.. Hee..

      Delete