Saturday, October 06, 2012

MITOS ??? KEBETULAN ??? ..

HEEE... senyum tanda gembira? segan? terkejut? ntah.. semua ada.. Memula cam rasa malas nak bagitau kat semua tapi sampai bila nak simpan kan.. lagipun benda ni bukan la menyalahi undang-undang mahupun hukum agama. 

ALHAMDULILLAH.. Syukur pada Mu Ya ALLAH atas kurnia yg kau berikan. Walaupun belum secara official .. Uhuks.. Manjer tak gi Klinik pun lagi tapi tanda² tu mmg ada. Aritu guna tester pun nampak tapi tak berapa nak jelas. Maybe sebab baru lagi kot. 

Apa yang Manjer cerita ni? Masih ada yg tak paham ke? Hee.. InsyaAllah kalau benar mmg dari tanda², Manjer hamil. DOAKAN yee...

Macam pernah Manjer cerita dalam entry sebelum ni tentang TANJUNG BALAU, kan Manjer ada cerita lepas seminggu dari Manjer berkelah di Tanjung Balau tu Manjer disahkan hamil. Wah.. ni gi Tanjung Balau gak beberapa minggu lepas pastu tgk² hamil gak ni. Padahal bukan tido kat sana pun.. Kebetulan ke?? Hee.. 

Kalau ikit perancangan Manjer mmg nak lagi sorang atau kalau larat 2 org lagi. Kalau bleh mmg nak tahun depan sebab faktor usia Manjer ni .. Tapi dah dpt ni Alhamdulillah... Tahun depan gak la kiranya sebab InsyaAllah akan melahirkan tahun depan. 

Time kat umah kakak ari tu, masa anak sedara Manjer bertunang tu baru gak kakak² Manjer menyakat .. Manjer cakap "anak no 2 tu manja skit, ye la anak bongsu.." Pastu semua cakap.. "Ye ke anak bongsu? .. Takkan takde lagi lepas ni".. Hee.. Pastu borak² ngan anak sedara yg pregnant sulong tu, siap bagi tips².. Rupanya tuan punya badan pun sama.. Uhu.. 


4 comments:

  1. hahaha.... alhamdulillah....

    ReplyDelete
  2. rezeki dari Allah tu memang tak boleh diduga..apa pun Alhamdulillah dan tahniah ya..jaga kesihatan dan makan makanan yang berkhasiat. Biar baby keluar nanti kuat makan..hehe

    ReplyDelete
  3. tahniah ye...jaga kesihatan...semoga rezeki bertambah dengan wujudnya ahli baru dalam keluarga...Amin

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kepada semua yg mendoakan.. TQ

    ReplyDelete