Thursday, November 29, 2012

BALIK KEDAH BULAN DEPAN

Suami cakap lebih kurang pertengahan bulan nak balik kg kedah.. Ye la, last ari tu balik time raya.. rasa cam dah lama juga .. Tapi kali ni suami kata nak balik seminggu.. Manjer ok jerk rindu gak balik kampung.. cuma... 


ADEHLA.. Takde internet!!!... mungkin nak kena pasangkan streamyx kat umah mak mertua ni.. ye la, bawak broadband pun hanya line GPRS jerk ada untuk maxis dan celcom.. Hee... Tapi mungkin bagus gak untuk Manjer berehat dari bisness online selama seminggu kan.. Tenangkan pikiran dengan kehijauan kampung... 

Next week anak sedara bernikah, Ujung bulan lak anak sedara sorang lagi bertunang.. wah.. cuti sekolah kan.. nampaknya mmg kena bercuti selalu la Manjer dari INTERNET.. Hee.. 

2 comments:

  1. bisnes takleh tinggal maner... rugi.. rugi...

    heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan.. Tgk camner la nanti.. :)

      Delete