Wednesday, August 10, 2016

AKU MENULIS DAN BERFIKIR

Salam..

Kih kih.. Jap ada jap tak ek Manjer ni. Mcm2 nak dibuat ni la jadinya.. tapi dalam hati byk benda nak cite n luah. 

Okla.. Mmg sebaiknya jika ada apa2 kita lebih baik minta dan luahkan pada Allah.. Yup setiap hari Manjer doa apa yg Manjer inginkan.. dan Manjer luahkan padaNya jika Manjer di dalam kegelisahan masalah dunia ni.. Tapi Manjer tulis ni pada Manjer mgkin jika ada kebaikkan .. yg membaca bolehla ikut dan jadikan iktibar.. dan... Kalau satu hari Manjer dah takde nanti.. mgkin org2 yg Manjer syg bolehla baca lepaskan rindu pada tulisan Manjer yg x seberapa ni. Biasalah.. kekdg time hidup org sekeliling sibuk dan tak dpt nak luangkan masa memahami jiwa masing2.. bila sudah tiada nanti mgkin baru merindui.. harap2 ramai la rindu kat Manjer nanti kan kan.. hehehe.. 

Eh Manjer cite pasal Manjer takde bkn skrg Manjer ada sakit pe ke.. kita semua kena bersedia sebab kita takkan tau bila masanya kan.. 

InsyaAllah dari masa ke semasa Manjer cuba curi masa .. anak pun dah semakin membesar .. Apa yg pasti.. setiap hari carilah KEREDHAAN ILLAHI kerana ianya abadi.. 


MENCARI REDHA ILLAHI .. 
Manjer Kawaiii
Luv u papa.. nuqman, naufal, nufael, nadif


LIKE PAGE FACEBOOK : www.facebook.com/Manjers.Hijab 

INSTANT SHAWL



No comments:

Post a Comment