Monday, August 15, 2016

KENANGAN MEMBAHAGIAKAN..

Hahahaa.. Bahagia Ke bila kenang kembali kenangan2 lama.. Perjalanan Hidup pasti ada yg pahit dan Manis.. Selalu orang kata yg lepas biarlah ia berlalu pergi.. Tapi apa salahnya mengingat kembali kalau ianya membahagiakan.. Hehehee..

Manjer xde maksud pe pun,.. kalau ada perasaan pun dah lama berkubur.. biarlah kita teruskan dan pikirkan hidup yg sekarang dan masa hadapan sahaja.. Sebenarnya cite nye camni.. semalam dalam kereta kat radio kuar lagu KRU tajuk Hingga Ke Jannah.. Suami selalu gurau2 yg ni lagu Manjer.. Sebab dia tau Ex bf Manjer ada iras YUSRY KRU.. hahahaa.. bestkan suami sporting jerk.. Manjer takde la suka pun lagu ni.. tapi saja la layankan ajerk.. huhuu.. Tatau la suami gurau2 tu saja kenakan Manjer atau menunjukkan perasaan cemburu dia tu.. Heheeee

Nak kata bahagia sangat dulu tak de la.. ala.. bkn nak membandingkan .. kalau ikutkan dia lagi x romantik dari suami.. uhuuhuuu.. tapi setiap org ada kelebihan dan kekurangan.. Jodoh Manjer dah ditentukan utk suami.. Alhamdulillah.. Ini yg terbaik buat Manjer.. 

Okla.. layan2 suka2 jerk ni.. 





No comments:

Post a Comment